2011. augusztus 20., szombat

Ünneprontó

Nem tudom ti ,hogy vagytok vele,de én nem ünneplem ezt a mai napot(aug.20.).
Bocsánat ha ünneprontó vagyok és anti hazafi meg minden, de nekem már régen elment a kedve ezektől a nagy nemzeti közös ünneplésektől.Jómagam és kis családom is a devizahitelesek népes táborát "erősítjük"és sok-sok munkával élünk egyik napról a másikra...valahogy egy ideje nincs kedvünk ünnepelni...aztán mikor hallom, hogy mennyibe is kerül nekünk ez a kis ünnepi tűzijáték akkor meg aztán végképp nem értem...kell ez szerintetek ennek az eladósodott,elszegényedett,lyukat lyukkal betömő országnak?!Nem lenne helye ennek a pénznek mondjuk valami értelmes helyen pl.valamelyik kórházban vagy oviban, iskolában.?!Bocsánat,ha valakinek a lelkébe gázoltam most ezzel de sajnos ez ma a nagy magyar valóság...és nem nézek tűzijátékot még a tv-ben sem,inkább játszósruhában elmegyek és megfürdetem a kutyát...ünnep legyen NEKI!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése