2011. április 24., vasárnap

Anyaságok...

Bence 12 éves...én elsősorban anyuka vagyok...de mégis valami hiba van a gépezetben.
Kozmetikusnak tanultam és dolgoztam is a szakmámban 12 évig.Jó volt nagyon ,szerettek és én is szerettem a munkámat. Aztán úgy alakult,hogy a vendéglátás-jobb jövő reményében-kiszorította a kozmetikát az első helyről...nagyon rossz lépés volt és most iszom ennek a levét és nem tudom összeegyeztetni az anyai teendőimmel.Állandó lelkiismeret furdalásom van mert időnként úgy érzem,hogy magára hagyom a gyermekemet,ha meg vele vagyok máshonnan kapom a szemrehányásokat....A vendéglátás-főleg ha a saját üzletedről van szó-teljes embert kíván,ott kellene lenni reggeltől estig,hétfőtől-hétfőig mindig.Ha nem vagy ott az üzlet rovására megy,ha mindig ott vagy tönkremegy a családod...nincs vasárnap,hétvége,ünnep...semmi....
Gyerekbarát,családbarát,nőnek való munkát szeretnék....Mit tegyek...most szomorú vagyok...nagyon:((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése